Perfekt timing....

På onsdag kväll slog flunssan till och igår låg jag mest och bara vilade. Idag är jag väl lite piggare, men inte frisk ännu. Tror ni inte att jag då får ett meddelande från ett stall i närheten att IDAG, NU finns maskinen på plats att lassa hästskit till varmbänken..... 

Tur så är mannen hemma idag, så han tar hand om körandet och jag får sen langa över det i säckar efter bästa förmåga. Räknar med att behöva 5-6 släpvagnslass hästskit när jag bygger bänken om 2veckor, så planen är att nu få hem någotlass nu och då och packa över de första lassen i säckar. Halm har jag en bal i förrådet och några säckar löv finns också. Nu gäller det ännu att få tag i isolering att ha runt bänken. Hoppas på att komma åt en lövhög på grannskapets (lite olagliga) dumpingplats. Bara jag blir frisk......



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kihlmanskagarden.blogg.se

Våra trädgårdsprojekt. Stort och smått. Vackert och gott.

RSS 2.0